TA STRONA UŻYWA COOKIE dla celów statystycznych i identyfikacyjnych. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na umieszczanie plików cookie na twoim urządzeniu końcowym zgodnie z aktualnymi ustawieniami twojej przeglądarki.
Zamknij ten komunikat.
Więcej
Oto rozwiązanie, które pomoże Ci w fakturowaniu i rozliczaniu usług,
które świadczysz swoim klientom w sposób ciągły.
Wykorzystując nasze rozwiązanie rozliczanie tysięcy wpłat wykonuje za ciebie system.
A dzięki zintegrowanej witrynie EBOK twoi klienci mają wgląd w stan swoich rozliczeń.

         W firmach świadczących usługi ciągłe dla dużej liczby klientów wyzwaniem staje się proces fakturowania klienta i parowania płatności, a co za tym idzie kontrola terminowości wpłat i komunikowanie klienta o ewentualnych opóźnieniach. Przy obsłudze tysięcy klientów czynności te wykonywane przy pomocy tradycyjnych narzędzi zajęłyby wiele czasu wielu osobom.
Program wykonuje te czynności samodzielnie w oparciu o wcześniej zdefiniowane w systemie usługi. Prócz tej podstawowej funkcjonalności program dostarcza również wielu innych funkcji przydatnych w codziennej obsłudze klienta.
Niektóre z możliwości systemu
  • gromadzenie wszystkich danych (finansowych i technicznych) dotyczących klienta i wykupionych przez niego usług
  • obsługa fakturowania ręcznego
  • obsługa fakturowania automatycznego (autonomiczne proces na podstawie zdefiniowanych usług)
  • obsługa kasy
  • obsługa banku
  • płatności masowe - w pełni autonomiczny zespół procesów dzięki którym wpłata twojego klienta zostaje odnotowana na jego koncie księgowym w systemie
  • generowanie powiadomień dla klienta o wpłacie, o wystawieniu faktury, o zbliżającym się i minionym terminie płatności, o przyjęciu i rozpatrzeniu reklamacji, o innych zdarzeniach zależnie od indywidualnego dopasowania systemu
  • obsługa reklamacji usług
  • zarządzanie umowami
  • gromadzenie i przetwarzanie informacji o kosztach
  • galeria zdjęć dowiązywana do usługi np. w celu dokumentowania wykonanych instalacji
  • magazyn plików dowiązywanych do klinenta np. pdf-y niestandardowych umów, protokoły odbiorów itp.
  • definiowanie dowolnych atrybutów, czyli pól na planszy, w których można przechowywać niestandardowe informacje dotyczące usługi lub klienta.

  • współpraca z systemem rutującym IMPA, RADIUS server (inne systemy rutujące w ramach wdrożenia)

  • raportowanie ogólne - kilkadziesiąt wskaźników i zestawień finansowych
  • ewidencje finansowe KPiR, Ewidencje VAT, raporty kasowe, Jednolity Plik Kontrolny (JPK)


Korzystanie z systemu pozwala
  • obniżyć koszty obsługi informatycznej
  • uruchomić mechanizm miękkiej windykacji i bezkosztowo zwiększyć terminową ściągalność należności
  • widocznie zmniejszyć nakład pracy osób obsługujących klienta
  • umożliwić klientom zmianę parametrów swoich usług podwyższając ich zadowolenie ze świadczonych przez dostawcę usług
  • nie martwić się o kopie zapasowe, sprawność sprzętu, zagrożenia wirusami, bezpieczeństwo strategicznych danych


eBOK w telefonie.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) dostępne jest również w formie aplikacji mobilnej. Umożliwia ona dostęp do informacji o stanie rozliczeń i zakupionych usługach z telefonu komórkowego typu smartfon. Obecnie to udogodnienie ograniczone jest do użytkowników smartfonów z systemem android 4.4.4 lub nowszym. W przyszłości obejmować będzie również inne popularne platformy.

Aplikacja mobilna eBOK24 pozwala:
  • odczytać aktualny stan rozliczeń wraz z informacją o nieopłaconych fakturach i ostatniej wpłacie,
  • przeglądać informacje o zakupionych usługach, adresach świadczenia usługi, terminach aktualnych umów, wysokości opłat abonamentowych i/lub okresowych
  • otrzymywać powiadomienia (tylko jeśli aplikacja jest uruchomiona)
  • sprawdzić dane kontaktowe dostawcy usług, numery telefonów, adresy email i godziny pracy biura

Aby korzystanie z aplikacji było możliwe należy ją pobrać ze Sklepu Play (wyszukaj wpisując ebok24) oraz zainstalować w smartfonie. Przy pierwszym uruchomieniu aplikacja poprosi o wprowadzenie parametrów logowania. Do logowaniu służą te same parametry jak przy logowaniu do eBOK w przeglądarce internetowej - użytkownik i hasło. Dodatkowym parametrem jest indywidualny kod abonenta, który może on odczytać w swoim panelu głównym eBOKa przeglądarkowego. Aby zatem korzystanie z aplikacji mobilnej eBOK24 było możliwe abonent musi aktywować konto w eBOKu dostępnym z przeglądarki internetowej.

Po wprowadzeniu parametrów i dotknięciu pola 'Zapisz i zaloguj' parametry zostaną zapisane w telefonie, aby kolejne uruchomienie aplikacji nie wymagało ponownego ich podawania.
Wsparcie techniczne
      Idea naszych produktów oparta o model SaaS powoduje, że wsparcie techniczne jest nierozerwalną częścią systemu. Doskonale wiemy, że życie produktu u naszego klienta zależy właśnie od jakości tego wsparcia. Dlatego oferujemy je w schemacie 24/7/365. Wspieramy naszych klientów nie tylko w kwestiach technicznych związanych z pracą systemu, ale nawet w przypadku raportowania na indywidualne życzenie lub powdrożeniowej customizacji systemu w ramach standardowego kontraktu.


Bardzo zależy nam na długotrwałej współpracy
i państwa satysfakcji przy korzystaniu z naszych rozwiązań.
Więcej
Opłaty
      Program jak wszystkie nasze produkty udostępniony jest w formie SaaS (czyt. Software as a Service ) czyli jako usługa w sieci internet. Taka forma korzystania z oprogramowania jest obecnie powszechna z uwagi na swoją wygodę ponieważ :

  • uniezależnia użytkownika od miejsca posadowienia zasobów
  • nie wymaga żadnych procesów instalacyjnych na komputerach użytkowników
  • przerzuca obowiązki związane ze sprawnością systemu i zabezpieczeniem danych na dostawcę usługi


Opłaty za korzystanie z systemu mają charakter czynszowy i są ustalane indywidualnie w drodze negocjacji. Zależą od ilości przetwarzanych danych, czasu reakcji i zakresu wsparcia technicznego, miejsca posadowienia systemu itd.

Opłata okresowa (czynsz) ma kilka ważnych zalety:

  • Miesięczne opłaty są niewielkie i natychmiast wrzucane w koszty
  • Opłata jest ustalana w drodze negocjacji i zazwyczaj jest uzależniona od ilości przetwarzanych danych (np. liczby wystawionych faktur)
  • Dzięki uzależnieniu opłaty czynszowej od ilości przetwarzanych danych nasze rozwiązanie dostępne jest dla każdej firmy.
  • Zakup nie wymaga amortyzacji
  • Żadnych dodatkowych kosztów (zero kosztów nadzoru i konserwacji, zero opłat za obsługę administracyjną, zero opłat za backup danych)
  • Pełna przewidywalność kosztów utrzymania systemu (czyt. TCO)


System we własnej sieci

      Mimo iż system jest dla naszego klienta jedynie usługą to fizycznym miejscem instalacji serwera z oprogramowaniem i bazą danych może być firma klienta. W takim przypadku dostarczamy klientowi, w pełni skonfigurowany serwer, który należy włączyć do własnej sieci lokalnej. Serwer pozostanie naszą własnością stanowiąc dla klienta jedynie rodzaj zamkniętej, bezobsługowej skrzynki, której wystarczy zapewnić zasilanie i dostęp do internetu tak abyśmy mogli zapewnić zdalne wsparcie techniczne.
Jeśli klient posiada własne środowisko wirtualne (własny serwer z odpowiednim oprogramowaniem) nasz system może zostać umieszczony na wydzielonej maszynie wirtualnej utworzonej na fizycznym serwerze klienta.

System w chmurze

      Klientów otwartych na pełną wirtualizację swojego środowiska pracy zachęcamy do korzystania z systemu w chmurze obliczeniowej. Korzystamy z usług profesjonalnego Data Center zarządzanego przez firmę OVH. Dzięki temu stałość dostępu do systemu jest niemalże stu procentowa.






Od czego zacząć ?
U dołu strony znajdziesz numer telefonu i formularz kontaktowy, skorzystaj z dowolnej formy i skontaktuj się z nami.

Zapytaj nas o szczegóły naszego rozwiązania, chętnie przedstawimy ci jego zalety abyś mógł ocenić jego przydatność w swojej firmie. Jeśli dojdziesz do wniosku, że nasz system jest dla Ciebie użyteczny przedstawimy Ci naszą szczegółową ofertę. Kolejnym etapem jest plan wdrożenia i samo wdrożenie obejmujące transfer danych do systemu oraz customizacje procesów, formularzy i raportów.

Staramy się aby wdrożenie w minimalnym stopni angażowało pracowników klienta, aby nie przeszkadzać im w codziennych obowiązkach. Jedynym niezbędnych punktem wdrożenia, w którym ich obecność jest niezbędna to cykl szkoleń z obsługi programu.
Referencje
Nasze oprogramowanie każdego dnia obsługuje kilka tysięcy abonentów. Korzystają z niego dostawcy internetu wyróżniający się solidnością i profesjonalizmem sieci. Są wśród nich:
Wymagania techniczne są minimalne
       Aby korzystać z sytemu rozliczającego jak również z witryny EBOK dla abonentów wystarczy jakiekolwiek urządzenie końcowe: komputer, tablet, telefon z dostępem do sieci internet i zainstalowaną przeglądarką internetową. Dla komputerów wspierane są wszystkie główne przeglądarki internetowe Chrome, Opera, Firefox, MS Inetrnet Explorer od wersji 8, MS Edge, Safari.
Nie wymagamy również dużych prędkości wymiany danych z internetem. W praktyce każda usługa dostępu do internetu świadczona przez profesjonalnych dostawców jest wystarczająca, jednak oczywistym jest fakt, że wyższe prędkości dają lepszy komfort pracy z systemem.


© Dataonline
   REGON 630323528
   Poznań
   tel. (+48) pokaż numer



Formularz kontaktowy
Twoje imię i nazwisko lub pseudonim (wymagane)Twój email kontaktowy lub numer telefonu (wymagany)Temat (opcjonalny)Treść (wymagana, max. 500 znaków)Wyślij również do mnie (wykona tylko jeśli podałeś prawidłowy adres email)
Wyślij